𝑽𝒆𝒏𝒆𝒕̗𝒊𝒂, cel mai fotogenic oraș al lumii, farmecă și captivează, dominând, asemeni unei nave-amiral istorice, măreața flotă a insulelor din lagună. Pentru a-i descoperi adevărata individualitate, trebuie sa vizitați principalele obiective turistice - Marele Canal, Piata San Marco, Palatul Dogilor. Există si o latură secretă a Veneției, pe care o puteți admira numai de pe intinderea apei. Veți intra astfel intr-o lume cu totul diferită, care se dezvăluie asa cum a fost gandită să se ofere privirii; uitați-vă prin ferestrele caselor vechi, in grădinile izolate, in atelierele navale unde gondolele așteaptă sa fie reparate. Aici sălăștuieste adevăratul spirit al Veneției!
Carnavalul de la Venetia 2025 - 499 Eur
PROMOTIE - ACUM - 369 Eur
REDUCERE 5% PENTRU MINIM 4 LOCURI - 350 Eur/loc
Excursie Carnaval Venetia 4 zile la Venetia (Joi 27 Februarie - Duminica 3 Martie 2025) - 369 Eur/pers
Plecare: Joi:27.02.2025 - Timisoara: 06.00 - Casa A.M.G.(Gh. Lazar 10-12)
Plecare: Joi:27.02.2025 - Arad: 07.00 – (Statia LukOil Aradul Nou)
Detalii Pret:
Preturile sunt exprimate in EUR/persoana. Copiii beneficiaza de reducere daca sunt cazati in camera cu doi adulti. Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 40 pers.
In cazul neintrunirii numarului minim de participanti, tarifele se recalculeaza sau plecarea se anuleaza.
Orice reducere sau promotie nu se cumuleaza cu plata in rate. Reducerile sunt valabile doar pentru un numar de maxim 10 locuri/autocar, si doar pentru turistii care achita integral primii excursia.
Rezervarile facute online sau la sediul agentiei si neachitate in termen de maxim 5 zile sunt anulate. Nu se accepta rezervari fara facturare si plata sau pe baza unor promisiuni de plata.
Suplimente pentru grup mai mic de 40 persoane:
•grup 35 - 39 persoane, 20 eur/pers;
•grup 30 - 34 persoane, 30 eur/pers;
** Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate valabila.
Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
Asezarea in autocar se face strict in ordinea inscrierilor.
Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare din program este cea atribuita in mod oficial de Ministerul Turismului din tara respectiva, conform standardelor proprii.
Repartizarea camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup.
Conducatorul de grup poate modifica programul excursiei in anumite conditii impuse de imprejurari, inclusiv ordinea in care se viziteaza obiectivele turistice.
Agentia nu-si asuma responsabilitatea in cazul in care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta.
Conform legilor internationale, ghidul-insotitor roman nu are dreptul de a oferi explicatii la obiectivele turistice din strainatate.
Doar ghizii locali au dreptul de a oferi servicii de ghidaj in interiorul muzeelor, monumentelor, obiectivelor turistice, contra cost, cu acordul turistilor.
Conform reglementarilor in vigoare, copiii minori pot calatori in strainatate in urmatoarele conditii: insotit de ambii parinti; insotit de unul din parinti si cu acordul notarial al celuilalt parinte sau incredintare prin hotarare judecatoreasca definitiva, certificat de deces; insotit de un adult cu acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar emis inaintea plecarii in excursie;
copiii pana in 14 ani au nevoie de pasaport individual; copiii intre 14-18 pot calatori cu cartea de identitate.
Inainte de plecarea in calatorie, este bine sa verificati reglementarile in vigoare pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale (indiferent de cauza).
*IMPORTANT*
RENUNTARI, PENALIZARI, DESPAGUBIRI
1.In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
a) 0 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
b) 50 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16 - 30 de zile inainte de data plecarii;
c) 100 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la programul turistic
d) aceasta excursie achitata nu poate fi schimbata cu alta excursie la alta data, decat cu minim 30 zile inainte! Daca vreun turist nu poate veni in excursia achitata, turistul care a achitat poate inlocui , gratuit cu altcineva.
**
Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018.
Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. SC TORIO SL TURISM SRL va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu.
În plus, conform legislaţiei, SC TORIO SL TURIM SRL, deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă. Informaţii suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018
- Drepturile principale în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018:
-- Călătorii primesc toate informaţiile esenţiale privind pachetul anterior încheierii contractului privind pachetul de servicii de călătorie.
Există întotdeauna cel puţin un comerciant care răspunde pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract.
Călătorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon de urgenţă sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu agenţia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înştiinţări efectuate în mod rezonabil şi eventual a plăţii unor costuri suplimentare.
Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, preţurile carburanţilor) şi dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, şi în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creşterea preţului este mai mare de 8% din preţul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care agenţia de turism organizatoare îşi rezervă dreptul de a creşte preţul, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă apare o scădere a costurilor relevante.
Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare şi pot obţine rambursarea completă a oricăror plăţi în cazul în care oricare dintre elementele esenţiale ale pachetului, altul decât preţul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare şi, după caz, la o despăgubire.
Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanţe excepţionale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinaţie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
În plus, călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalităţi de încetare adecvat şi justificabil. În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare. Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, în cazul în care serviciile nu sunt executate în conformitate cu contractul şi acest fapt afectează în mod substanţial executarea pachetului, iar agenţia de turism organizatoare nu remediază problema.
Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a preţului şi/sau la plata unor despăgubiri pentru daune în cazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.
Agenţia de turism organizatoare trebuie să ofere asistenţă în cazul în care călătorul se află în dificultate. În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă, plăţile vor fi rambursate. În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă după începerea executării pachetului, iar transportul este inclus în pachet, repatrierea călătorilor este garantată. SC TORIO SL TURISM a contractat protecţia în caz de insolvenţă la SOCIETATEA DE ASIGURARE – GERMAN ROMANIAN ASSURANCE S.A., cu sediul in București, str Emil Garleanu nr 11, sector 3, telefon: 0213217428;
Poliţa de asigurare seria IF-i nr. 4304 valabila pana la data de 14 DECEMBRIE 2025 in valoare de 20.000 EURO.
Călătorii pot contacta această entitate sau, după caz, autoritatea competenta – Autoritatea de Supraveghere Financiara, Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, e-mail: office@asfromania.ro, relații cu publicul, telefon 0800 825 627, număr apelabil din afara României: +40.21.668.12.08, fax: 021.659.60.51 și 021.659.64.36, în cazul în care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolvenţei a SC TORIO SL TURISM.
În sensul prezentului formular prin agenţie de turism organizatoare se înţelege agenţia de turism organizatoare stabilită pe teritoriul României sau agenţia de turism intermediară stabilită pe teritoriul României, care cumpără în mod direct pachete de la o agenţie de turism organizatoare care nu este stabilită în România, după caz, conform art. 14 din O. G. nr. 2/2018.
În cazul prevederilor referitoare la insolvenţă, agenţia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz. Ordonanţa Guvernului nr. 2/2018